Šorttreks

Ātruma
skrituļslidosana
  - ātrākais, aizraujošākais un dinamiskākais no skrituļslidošanas veidiem. Šis sporta veids piedāvā dažādas discipīnas, dažādos sagatavotības līmeņos un vecuma grupās. Latvijā populārākās ir garās un vidējās distanes, kas variē no 1km līdz 42km.



Kā sākt skrituļot?
Lai sāktu skrituļot nav nepieciešams būt ideālā sportiskā formā, bet slidošanas tehniku var apgūt ikviens un fizisko sagatavotību var patstāvīgi uzlabot. Ar skrituļslidošanu var nodarboties jebkura vecumā, tikai jums ir jānolemj sākt skrituļot.

Profesinonāliem sportistiem ta ir cīņa par sekundēm un metriem, bet entuziastiem tā ir kā aktīva dzīves veida papildinājums, bet ikviens no mums var sasniegt izcilus rezultātus jebkurā laikā, jebkurā vietā.

Entuziasti var piedalīties sacensībās ar inventāru, kas ir to rīcībā, pamazām uzlabojot to – nomainot gultņus uz atrākiem, pēc tam ritentiņus uz cietākiem un viss beidzot iegādāties jaunu slidu modeli, kas ir piemērtos lai attīstītu lielāku ātrumu.



Vai tas ir drosi?
Pirms sākt skrituļot, ir jāiegādājas pilns ekipējums – ķivere, ceļu sargi, elkoņsargi, plaukstu sargi, kas jūs pasargās, pēc ekspertu domām, no 90% traumām ko varat gūt skrituļslidošanas laikā.

Jūsu izvēlētajā treniņu vai sacensību vietā uz ceļa seguma varbūt - plaisas, ieplakas, bedres, trotuāra apmales, bruģis, peļķes, smiltis, akmentiņi, čiekuri.

Pilnīgs aizsargekipējums var samazināt triecienu un pasargāt jūs no dažadām traumām un izvairīties no traumpunkta apmeklējuma.



Multimedia



KSS team